Servisas

Servisas, Garantijos ir Prekių Priežiūra
UAB „Dremler“ – tai ne tik aukščiausios kokybės spynų, cilindrų ir durų furnitūros parduotuvė, bet ir Jūsų patikimas serviso partneris. Būdami oficialūs ir pagrindiniai žinomiausių Europos gamintojų atstovai Lietuvoje, mes geriausiai išmanome šių produktų specifiką ir galime pasiūlyti greitą bei kvalifikuotą pagalbą.
Mūsų tikslas – užtikrinti, kad Jūsų įsigyti produktai veiktų nepriekaištingai ir tarnautų Jums ilgus metus.
1. Kaip kreiptis dėl serviso? (Darbo dienomis, 8-17 val.)
Pastebėjus prekės defektą ar veikimo sutrikimą, pats greičiausias ir patogiausias būdas užregistruoti gedimą – užpildyti serviso pranešimo formą.
Mūsų servisas dirba pirmadieniais – penktadieniais nuo 8:00 iki 17:00 val.
Užpildykite serviso pranešimo formą čia
Arba nuskenuokite QR kodą.
Užpildžius formą, mūsų specialistai gaus visą reikiamą informaciją ir susisieks su Jumis artimiausią darbo dieną.
Jei turite bendrų klausimų, mūsų darbo laiku galite susisiekti ir kitais būdais:
- El. paštu: [email protected]
- Telefonu: +370 523 39333 arba +370 372 25500
2. Skubi pagalba ir avarinis atrakinimas (Ne darbo valandomis ir savaitgaliais)
Jei Jums reikalinga skubi pagalba, avarinis durų atrakinimas po 17 val., savaitgaliais ar švenčių dienomis, rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į mūsų patikimus partnerius-raktininkus didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Svarbu: Kreipdamiesi būtinai informuokite partnerį, kad tai yra „Dremler“ parduota prekė. Jei gedimui nebus taikomos garantijos sąlygos, už suteiktas paslaugas turėsite atsiskaityti tiesiogiai su partneriu pagal jų nustatytus įkainius.
- Vilniuje - V. Kudirkos g. 7-14, UAB "Vitemus", tel. +370 699 19689
- Kaune - P. Lukšio g. 60, Vigintas Januška, tel. +370 698 00460
- Klaipėdoje - Taikos pr. 20, Raktų imperija, tel. +370 616 88866
- Šiauliuose - Tilžės g. 110A, Sos raktų servisas, tel. +370 687 82789
- Panevėžyje - Respublikos g. 65/4, A. Laimikio raktų dirbtuvė, tel. +370 45 581931
3. Garantinės sąlygos
- Fiziniams asmenims taikomas 24 mėnesių garantinis laikotarpis.
- Juridiniams asmenims taikomi gamintojų nustatyti terminai, o jei jie nenurodyti – 24 mėnesių garantinis laikotarpis.
- Garantija netaikoma, kai: prekė turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių; buvo naudojama ne pagal paskirtį arba nesilaikant eksploatacijos instrukcijų; gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės, aplinkos veiksnių, Force majeure ar į vidų patekusių svetimkūnių.
Bendrosios prekių eksploatacijos instrukcijos
Garantinės sąlygos ir prekių grąžinimas
4. Kokybiškų prekių grąžinimas
Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinti kokybišką prekę ir atgauti sumokėtus pinigus. Pirkėjas apmoka prekės grąžinimo išlaidas. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta ir pilnos komplektacijos. Prekės, pagamintos pagal specialų užsakymą (pvz., „Master Key“ sistemos), negrąžinamos.
5. Pagrindinės būtinos prekių priežiūros taisyklės
Norint išlaikyti kokybišką prekių veikimą ir garantijos galiojimą, yra būtina atlikti periodinius priežiūros veiksmus:
- Durų rankenos: Priklausomai nuo padengimo, valyti muiluotu vandeniu ir minkšta šluoste. Nenaudoti valiklių su chloridais, baliklių ar abrazyvinių medžiagų.
- Spynų cilindrai: Bent kartą per metus sutepti specialiu purškikliu su PTFE. Griežtai draudžiama naudoti aliejinius, dervingus tepalus (pvz., WD-40)!
- Durų pritraukėjai: Kasmet patikrinti tvirtinimus ir sutepti judančias dalis. Reguliuoti tik atsuktuvu, neperveržiant ir neišsukant reguliavimo varžtų.
- Spynų korpusai: Kasmet patikrinti veikimą - durys turi užsirakinti ir atsirankti be poreikio spausti ar traukti duris. T. y. jeigu jums reikia truktelti arba paspausti duris spynos veikimui - yra prastai sureguliuotos durys ir spynai sugedus negalios garantinis aptarnavimas. Taip pat negalima palikti iškištų spynos kaiščių norint prilaikyti atidarytas duris - kaiščių daužymasis į staktą gali sugadinti spyną.