


- Užsakoma prekė
Dormakaba SVP 5000 – tai itin patikima, visiškai mechaninė savaime užsirakinanti spyna, sukurta ten, kur reikalingas paprastumas, ilgaamžiškumas ir aukščiausias saugumo lygis be jokių elektroninių komponentų. Tai idealus sprendimas evakuaciniams keliams, butų ar namų durims, užtikrinantis, kad durys visada bus saugiai užrakintos, o išėjimas – laisvas.
Ši prekė yra užsakoma pagal specialius techninius reikalavimus. Dėl tikslios komplektacijos ir kainos prašome kreiptis.
Detalesnei konsultacijai, techninių savybių aptarimui ir individualiam pasiūlymui siūlome susisiekti el. paštu [email protected].
Visiškai mechaninis automatinis užrakinimas: Spyna automatiškai užrakina duris 20 mm išlendančiu kaiščiu ir papildomu skląsčiu kaskart jas uždarius. Šiam procesui nereikalinga jokia elektros energija.
Sertifikuota evakuacija (panikos funkcija): Iš vidaus durys visada gali būti atidarytos vienu rankenos paspaudimu, atitinkant EN 179 avarinio išėjimo reikalavimus.
Padidintas saugumas: Dviejų taškų užrakinimas (kaištis ir specialus skląstis) suteikia papildomą apsaugą nuo bandymų išlaužti duris.
Paprastas montavimas: Kadangi spynai nereikia jokių laidų, ją paprasta sumontuoti ar pakeisti seną spyną nauja tiek standartinėse, tiek siauro profilio duryse.
Saugumo lygis: Atitinka aukštus saugumo reikalavimus (panašiai kaip kitos SVP serijos spynos).
Atitiktis standartams: Sertifikuota pagal EN 179 (avarinio išėjimo spynos), taip pat tinkama naudoti priešgaisrinėse ir dūmų kontrolės duryse.
Mechanizmas: Grynai mechaninė savaime užsirakinanti spyna.
Maitinimas: Nereikalingas.
Universalumas: Tinka medinėms ir siauro profilio durims.
Užsakant šią spyną galima pasirinkti reikiamą atstumą iki rankenos (dormasą/backset), pritaikymą durų storiui ir priekinės plokštelės tipą. Dėl šių specifinių parametrų parinkimo tai yra specialiai užsakoma prekė.
1. Apsiperkant už 100 eurų ar daugiau, prekės yra pristatomos nemokamai.
2. Prekės yra atvežamos ir iškraunamos visoje Lietuvoje, į Pirkėjo nurodytą prekių pristatymo vietą, iki pirmųjų pastato durų. Esant kliūtims privažiuoti transporto priemonei prie pat pastato ar kitos Pirkėjo nurodytos vietos, prekės iškraunamos prie arčiausiai esančios vietos, kur įmanomas pravažiavimas transporto priemonei.
3. Pagal Pirkėjo poreikį yra taikoma mokama užnešimo paslauga. Užnešimo paslauga yra galima Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.
4. Prekės užnešimo paslauga užsakoma atskirai iki apmokėjimo už prekes ir pasirinktas paslaugas.
5. Prekės montavimo paslauga yra užsakoma atskirai ir į kainą neįeina.
6. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
6.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užfiksuoja pažeidimus, juos nufotografuoja ir užpildo laisvos formos pažeidimo aktą, kuri pasirašo Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas ir transporto kompanijos atstovas.
6.2. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
7. Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
8. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
1. Kokybiškų prekių gražinimas
1.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, tačiau pats apmokėdamas prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims***:
1.2. Paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai pardavėjas visiškai įvykdys sutarties reikalavimus iš savo pusės;
1.3. Sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
1.4. Sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
1.5. Sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
1.6. Sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
1.7. Sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
*** Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.
2. Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos – kokybiškos:
2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
2.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
2.4. Grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
2.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
2.6. Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.
3. Išlaidų grąžinimo tvarka kokybiškoms prekėms:
3.1. Pirkėjui negrąžinamos papildomos išlaidos, kai prekės grąžinimui buvo pasirinktas ne “Dremler“ įprastas kurjerio paslaugos tiekėjas – ne daugiau nei 10% skirtumas nuo VENIPAK, DPD ar OMNIVA pristatymo kainos.
3.2. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti prieš grąžinant prekę.